Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Дубовий С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Курило А. А. Обґрунтування обсягу випробувань на перешкодозахищеність та електромагнітну сумісність наземних радіолокаційних засобів [Електронний ресурс] / А. А. Курило, Г. Г. Камалтинов, С. І. Дубовий // Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних сил. - 2012. - Вип. 3. - С. 95-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2012_3_21
| 2. |
Дубовий С. Роль позакласної роботи у формуванні творчої особистості учня [Електронний ресурс] / С. Дубовий // Рідна школа. - 2012. - № 3. - С. 61-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_3_17 Висвітлено напрями позакласної роботи в гімназії на розв'язання науково-методичної проблеми "Реалізація особистісно орієнтованих методик виховання в процесі формування творчої особистості учня". Розглянуто створення нової виховної моделі гімназії на основі діяльності предметно-виховних та виховних клубів, шкільних гуртків і спортивних секцій. Зосереджено увагу на краєзнавчо-туристичній діяльності (гурток "Краяни"), художньо-естетичній (гурток "Оригамі", гурток вишивки "Берегиня", образотворча студія "Веселка"), театральному напрямі (театральні колективи "Джерельце" та "Крила"). Окреслено роботу клубу "Калейдоскоп" для учнів початкових класів та інших предметно-виховних клубів. Наголошено на новій формі організації культурного дозвілля школярів - проведенні свят паралелей (різних класів потоку). Наголошено на важливості спрямування дозвіллєвої діяльності на творчий та духовно-естетичний розвиток особистості й створення необхідних для цього умов.Освещены направления внеклассной работы в гимназии с целью решения научно-методической проблемы "Реализация личностно ориентированных методик воспитания в процессе формирования личности ученика". Рассмотрено создание новой воспитательной модели гимназии на основе деятельности предметно-воспитательных и воспитательных клубов, школьных кружков и спортивных секций. Сосредоточено внимание на краеведческо-туристической деятельности (кружок "Краяны"), художественно-эстетической (кружок "Оригами", кружок вышивки "Берегиня", изостудия "Радуга"), театральном направлении (театральные коллективы "Родничок" и "Крылья"). Описана работа клуба "Калейдоскоп" для учащихся начальных классов и других предметно-воспитательных клубов. Отмечено новую форму организации культурного досуга школьников - проведение праздников параллелей (различных классов потока). Отмечена важность направления досуговой деятельности на творческое и духовно-эстетическое развитие личности и создание необходимых для этого условий.The article highlights ways of extracurricular work in the gymnasium including activity of subject and educational and also educational clubs, school groups and sports sections.
|
|
|